♥ my candies ♥

Tuesday, December 4, 2012

Hati Hati Jaga Hati ♥


Assalamualaikum.wbt.

Hai awak2 sume... 


Kite kat sini tetibe2 dah rajin update blog, lagi-lagi bile dah ade geng .
Yela dengan adenyer si Ziqa Anuar, kite jadi sewonok pulak nak hupdate2 blog.

Kite pon dah ade shoutbox kat tepi belah kanan tu..
Kawan2 yang singgah2 blog kite ni boleh lah hoihoi kat shoutbox tu.
Lagu blog pon dah berubah.
Lagu labih cool slow and steady. yeahhh
Zikir Theraphy dr Hafiz Hamidun
boleh wat hati kite lagi tenang,
dan saye taktahu kenape bile dengar zikir ni hati saye asyik berdegup kencang je.
Subhanallah.
Sedap betol zikir si HafizHamidun ni.
Ia sihat untuk hati.
Thats why Saidina Ali karamallahu wajhah berkata;
''Tenangkanlah hati dengan waktu-waktu tertentu kerana jika hati letih ia akan menjadi buta.''
so
Jagelah Hati .!!
Dan HatiHAtiJageHAti. JAnganlah asyik sakitkan hati sendiri, 


Eh ! Ade klas. kbye nanti kite sambung ceritew lagi. 
Bubbbye

:*



''Some hearts understand each other, even in silence.''
:')


6 comments:

Murni Delights said...

hai...saya pun suke zikir terapi dari hafiz sedapkan suaranya..

Murni Delights said...

hai...saya pun suke zikir terapi dari hafiz sedapkan suaranya..

ziqa nuar said...

yeaahh!
sy sgt2 setuju ngn awk.. sy dgr zkir ni pun wt y dugdag2.. xtw npe.. mungkin sy msh jahil lg.. btw, tq darl 4 ur support. kte blogging2 ok :))

Norliza Ismail said...

Alhamdulillah tenang je dengar zikir ni. Rasa nak tido pun ada hehehe.

Salam kenal. Kalau sudi jenguklah saya disini.

http://IzaIsmail.com

Ahmad Safwan said...

Alhamdulillah..bgus2.. :)

SuDu Biru said...

syukran :) blogwalking here..