♥ my candies ♥

Saturday, December 4, 2010

PENYAKIT HATI ♥♥♥






''Jeles Cemburu, Sakit Hati, Kedekut dan Egois''

Jeles & Cemburu

ok...
bagi aku..aku akan jeles bile...
ada orang lagi rajin dari aku..
lagi pandai dari aku...
kiter dah study samer2...
p kawan aku boley dapat ilmu lebey dari aku..
so aku memang jeles..
why???
sebab.. aku malas~
dan untuk mengatasi penyakit aku itu...
aku akan berusaha sehabis baik untuk jadi rajin!!

aku akan sakit hati bile kucing kacau aku makan
mane xyer...kucing tu gigit jari aku kott..;p
haha
orang kacau aku tidor..
aku tgh syok2 layan mimpi..
tbe2 orang jerit2 kat tinge suro bangun study..
huhu..
so dengan itu aku harus banyak bersabar!!
hihi..
yang aku xbagi kucing makan awal2 tu naper?
n
dah tahu ko tu student..tahu time nk stdy..
try kunci alarm..n bangun sendiri sbelom org kejutkan..
kan???
haha :D

hahahahaha..
aku selalu panggil pakcik bege kafe kedaungs biler dorg bajet2 nak bagi sos blackpaper kat beger yang aku order..
ahaks!!
nasib ko la KUDIN (nme abg cafe uh),,
spe suro kedekut sangat..kan da kne dengan aku.... ;p

mne xyer...ustaz fuad citer sal cite titanic y tgh famous time uh..
dier kate..''titanic karam sebab sifat egois manusia''
ego ni ape lak ek???
bagi aku ego ni pentingkan diri sendiri..
HATI xmau ngaku kalah..poyo!..berlagak..dan xmau mengalah!!
weh!!giler r..
aku pon ader sifat ni... *_*
so aku ego xmau bagi thu korang sikap aku tu bleyh???
heeeee~:P


kawan-kawan...ingatlah...Rasulullah shallallahu ‘alaihi wasallam bersabda:
"Ketahuilah bahwa dalam jasad ini ada segumpal daging, apabila segumpal daging itu baik, maka akan baiklah seluruh tubuhnya, dan apabila ia jelek maka jeleklah seluruh tubuhnya. Ketahuilah bahwa segumpal daging itu adalah hati".(HR. Riwayat Al Bukhari dan Muslim).

..akhirnya aku jawab jugak soalan si tentang-tentang ni...
...harap korang berpuas hati dengan jawapan aku ea...
k...bubye..
wasalam...

chau.........




5 comments:

Hishyamuddin said...

hahaha..bagus2..
menarik kot pnjlsn tu..ehehe
tq k..

dyba said...

haha...
aku merapu je weyh....;p
tenkiu.....:)

Hishyamuddin said...

xpe merapu pon..huhuhu

Ayuni said...

salam, ader awrd, amikler...tp kne jwb dlu...http://ladygreen3011-ayuni.blogspot.com/2010/12/tagged-award.html

Ayuni said...

roomate, ader tag...http://ladygreen3011-ayuni.blogspot.com/2010/12/me-n-my-teddy-contest.html