♥ my candies ♥

Saturday, December 11, 2010

MAGIC


salela datang
kite p surau...nek moto laju paklong (abah aku)..
best kan iyah???huhu

salela makan
mkn kfc samer2..mkn suap2..
byk tol iyah makan..
sweetnyerr kitew...
hahaha

salela pulang
dier cakap ''nk nek kate angah''
haha..
nenek risau cucu dier xmo ikot dier..
wawa..

Bye sarera...

pejam je mater:::
tibe2 dah sampai kampung???
ait!
magic.magic.magic
aku x citer kat korang lak an???
huhu

hello kampung!!
mummy..
i rindu u..
qadir.. aku nk gado dengan ko!!
akim! nk rebot broadband dgn ko...huhu
mila...nak sakitkan hati ko lagi!
tika..nk buli ko!!
haha
kak dyba kau mmg comel kn??
lalalalalalala ;p

ok..
mak aku bebel
''dyba..tido dyba..esok je sambung''
bubye..
mimpi indah!!

eh jap!!
korg
aku nak tanyer ni :p
cam x ok je lau ni jad banner blog aku kan??


cam x ok je lau ni jd header ak kan??
aku design men2 je..
hihihik ;p

korg rse cmne???