♥ my candies ♥

Thursday, December 2, 2010

MR.BEN.ASHAARI





hari ni hari giler ak ea??
pg td bangun lambat!solat macam pelesit ilang ekor..
tu pon enon y kejut..hah!buat doser je aku ni..
tu r...
salah aku! layan setan mate...konon xmo tido..p last2 tido pukul 5
pg2 enon dtg...
""dyba...7.40!!!''
arghhhhhhh...poning dolll!! bgun cepat2...siap2 nk g stesen bas...
ohhhhhhhhhh...ak nak balik umah rupenyerrrrr!!
haha..siot punye kelam kabut!!
akhirnya aku selamat sampai umah.
8 jam tahan kencing lam bas beb!!
sampai uma makan mknn yg abang aku masak..
emmmm...leh tahan..
thumbup bro!! ude esok masak lagi ea
huhuuhu


da kenyang jom online blog jap...
bukak2 je dashboard...
wah!!!!!!!!!
follower aku bertambah beb...
sungguh ku tak sangker!!!!
huhu...
tenkiu yg follow!!
tenkiu kak yuni roomate sygs!!
tenkiut vely mush Mr.Ben Ashaari




pasal sayer join segmen En.Ben lah follower sayer bertmbah..
y wat aku sungguh terharu bile BEN yg famous update blog nih sanggup follow aku...

nah!! ad sundae untuk BEN...
sayer blanje gambar je...


nikmatilah penuh nikmat ea...
hehe...

5 comments:

Siti Hajar said...

saya singgah, baca dan follow awak tau
:)

Ayuni said...

Dyba, anda di tag utk contest kesayanganku, sila tgk blog sye...hikhik

Anonymous said...

Sangat posting baik.

Che Wan AlFateh said...

hai salam perkenalan...nice blog...=) i follow u..okeh

Che Wan AlFateh said...

hai salam perkenalan...nice blog...=) i follow u..okeh