♥ my candies ♥

Sunday, October 27, 2013

Nasi, Ikan Goreng dan Kicap

Assalamualaikum 


Tengah duk kelamkelibut  ulang alik basuh baju 
sambil menunggu selak buku konon nak buat revision untuk kuiz compensation esok, 
tibe tibe! perut aku berbunyik kriuk kriuk kriuk. 
Mak aih, alamatnyer kelaparan melanda, yelah semalam last makan pukul 16 , mane tak merontanyer perut aku nih kan.

Sambil sambil mengenangkan nak makan ape tengahari nanti,
mule lah terimagin nak makan nasi panas ikan goreng gaul kicap
pehhhhh. memang mabless. 
katfoodcourtadejualtak?

Makanan fevret aku sejak dari kecik, 
memang lejen makanan camnih

lagi lagi kat rumah tu mak aku ade jage budak, 
makanan camnilah kitorg kene suap kat bebudak ,
sambil suap suap budak aku tersuap diri sendiri. haha

cc : KarbonKopie

imaginasi lagi*
Kan bagus kalau ade stok ikan ikan berkilo kilo dalam peti kat hostel ni ,
mesti aku jadi orang paling rajin goreng ikan setiap pagi,
ni peti pon takdo ape tah lagi ikan kan? stop verangan! haha

*real
Verangan punye berangan tibe tibe *Ain, jiran selang dua buah rumah bawak sepinggan nasi goreng
Aku apelagi. Cepat cepat publish post nih dan jom pergi makan! 
Bye

5 comments:

Nurul Faiz said...

lagi sedap kalau nasi tu dimakan panas-panas kan :)

dyba gula-gula said...

Nurul Faiz: memang best makan gitu. huhuuu. lejen kot.

ziqa nuar said...

haha. xabis2 ngn ikan goreng dy nih haha

dyba gula-gula said...

Ziqa : Kat umah je dapat makan gini. Sini susah nak jumpeee. haha. wek

Starniea_Ahaaw said...

sedapnye...dulu selalu mkn cmni.simple tp sedap.asalkan kenyangkan....dyba sy nk tuntut hadiag ga emas putih.cmne nk contact ea?