♥ my candies ♥

Sunday, March 20, 2011

BUANG ANGIN (kentot) TU BEST!!!



KENTOT tu best.... 
perhhh!! menyedapkan susuk perut....yedak?hahaha
gila kotor cerite benda ni dalam blog... 
gila tidak malu....huhuhuhu...
tapi aku tahu KENTOT itu naluri setiap insan...
semua oarang pasti akan kentot...kehkehkeh 
bayangkan kalau korang tak kentot dalam satu hari..
perhh!!! gile kembong perot kau! haha
ROOMATE aku kata ''orang yang kuat kentot ni sihat'' hehe...
tapi kalau asyik berangin tu macam mane lak yea? pergi la membuang.... kan?kan? ;p


disini aku nak share satu petua...
Petua diajar oleh Saidina Ali Karamah hu wajhah.
Epal berkhasiat untuk membuang angin dalam badan...



" Apabila anda hendak makan epal, hidulah baunya dan kemudian barulah makan epal tersebut. Kerana apabila anda melakukan demikian, setiap penyakit dan bahaya akan dihilangkan dari tubuh anda dan segala sesuatu yang disebabkan oleh ANGIN akan lenyap".

caranya :
  • hidulah dan ciumlah bau buah epal..
  • selepas itu makanlah epal tersebut... 
~ pastikan makan buah epal itu sebelum makan... 

 p/s :

aku baru tahu petua ni... korang???



3 comments:

Emma said...

i like to kentut..hehe
nice sharing ya..thanks..
baru tau lk cmtu..
blh la amal kn lpas nih..

udin said...

wah! baru tau pasal ni.. thanks 4 sharing.. :D

Ahmad Firdaus @ Yau said...

macam pelik je,..betol ke ni dyba??