♥ my candies ♥

Friday, February 11, 2011

KENE KEJAR BUDAK TOMBOI,

Satu hari, aku pulang dari kelas ngaji,
pulang same-same nan adik lelaki aku...
baju kurungku sangat comot, tudung komot-kromot!!
kasutku berlubang di tumit!! haus dimakan jalan agaknyer ;p
kainku senteng,
siyes!! aku mmg sangat comot-momot time balik sekolah,
haha..sangat kelakau lau nak ingatkan balik..

Time syok-syok jejalan,
tibe-tibe ada sorang tomboi lalu sebelah aku,
actually die tu pompuan, (tomboi kan?)
die xpakai tudung,
rambut die lawooooo ooooo!! kusut-masai~
berseluar pendek, berselipar jepun yang macam nak putus talinyer...
sambil usung beg adik die.... ;p

So, aku jeling-jeling je bile die lalu sebelah aku..
bile die dah jauh ue...
secara sengaja aku nak cari gaduh *tibe-tibe je kn?
aku toleh belakang dan ejek die....
wehh!! tomboi...rambut kerinting-kerinting cam megi!!!!

tomboi tu pon balas toleh dan terus kejar aku...
hahaha....
lawak siot aku lari nan baju kurung & kain kaler ijau time ue...
kakiku pendek time tu dan membuatkan aku terlalu tidak bernafas untuk berlari..
cuak!!cuak sangat!! bile tomboi tu kejar aku..
sian adik aku, die kene lari jugak..haha!
bengong unyer tomboi!! laju nak mampus die kejar....FUHHH!!!

Tapi..aku agak bertuah, sebab die kejar aku time aku dah nak sampai ke umah..!!
haha!!!
PADAN MUKE KAU!!

Sampi je umah, aku citer kat abang aku..
abang aku kate ak ni GILER EJEK BUDAK TOMBOI TU...
sebab die kate budak tomboi tu OLAHRAGAWATI SEKOLAH DIE!!wahhhh~dupdap!!

hahaha!! memang aku gile...
gelak sorang-sorang bile teringat cite time kecik-kecik tu..
ahaks!!!

7 comments:

Ayuni said...

hikhik...

Nurul Afifah Addnan said...

bleh plak sje nk cri gadoh...

dyba gula-gula said...

haha..
dyba mmg gitu..

padlie said...

hebat la... suka suki je kutuk orang depan2.. memang dare to run from tomboi

dyba gula-gula said...

kehkeh..
den lupe, nape den kedengki sgt time ue..
hahahaha

Ridhuan said...

kahkahkah...ko mmg jahat tahap gaban time kecik yer..kalo ko ejek aku,mmg aku kejar sampai ke bilik mak ko la...hahaha

dyba gula-gula said...

jgn harap la kan...
aku ni hebat bab lari2....
jd invisible pon boleh....
kehkehkeh