♥ my candies ♥

Saturday, February 19, 2011

AKU BLOGGER YANG SOMBONG YE?

salam...
tengah buat2 nota tetibe aku teringat kat blog...
teringat yang aku ni macam sombong....
mane taknyer....bersalah kot... =.=''
korang yang baru follow aku, tapi aku tak sempat nak follow korang..
sorry tau kawan-kawan...
dyba tengah busy..
test,quiz berlambak...
pastu line wireless pon tak dapat...
nak balas komen korang pon tak boley...
nak bace blog faveret macam blog HIRO, HISYAMUDIN ,kak YUNI, kak LIZA ,Enon dan kawan2 blog yang comel dan hensem pon syik terbantut....
erm....by the way...
lau line tenet da okey..dyba pon da tak bizi....
insyaallah...dyba akan aktiff balik...
hehe.....
okeylah......nak sambung wat nota...thanx kak YUNI cuz bagi pinjam mr.brok ni ....
hehe...
keep in touch ye kawan2 sumue.......

SAYANG KORANG SEMUA!! =)

7 comments:

hiro said...

tak pe..pelajaran penting k.

DuniakuAbstrak said...

hiro kaLau tak mengayat awek bLogger memang tak sah..haha

sombong2..meh datang jengok bLog aku baru La mesra aLam..keh3

dyba gula-gula said...

kehkeh...ye tenkiu HIRO..
haha ...
dunia abstrak jeles ea?? ;p

DuniakuAbstrak said...

cis3..jeLes nih..hahaha

sicKo^ said...

tak ah.. tak rasa cam ko sombong pun.. rasa cam ko bz jer.. hehe

my name is ainon.... said...

hahaha.....
aq tau wei..
blog aq...pun..
da lme xupdate......
mcm...
Blogger sicKo^
cakap....
ko x sombong....
tp ko "bz" jew....
hahahahahaa...

bunga said...

biasa la bz kan..kita ni mesti la..kadang2 manuia ni cepat snagat menghukum..nak snagat jadi hakim kot timkecik2 dulu..ehhee..