♥ my candies ♥

Saturday, January 8, 2011

awk luahkan segalanya pada Allah.. Bukan pada blog..

BEN cakap gini.... ;)



dan

dyba suker cara mamat ni berkata2...
tenkiu very much sebab menyedarkan dyba :)

''awk cari kelemahan awk dulu..
sebelum org lain yg dapat cari..
tu nasihat sy..
erm..
x payahlah awk letak segalanya pada facebook..
x semua org terima cara awk..
kalau ada org yg buat salah pada awk..maafkan je...dn x perlu pamerkan di mana2,,,
nanati org tu berdendam..
block je dh..
dan lagi satu..
x perlu lah awk tulis segalanay di blog..''

''awk luahkan segalanya pada Allah..
bukan pada blog..''


terima kasih...
lagi ramai kawan...kadang2 lagi banyak lawan...
yang baik kita cium...yang mungkar kite tendang jauh2..
maaf2kan jelah antara satu samer lain...
kiter ni pon bukan bagus sangat...
hidup di dunia ni kan hanyalah sementara....
kan?kan?kan?

wassalam :)

5 comments:

Norfa said...

betol2..stuju..!!
yang baik jadi kan teladan..yang buruk jadikan sempadan..

salam kenal dari norfa..

http://since-8-july.blogspot.com/2011/01/harga-minyak-dah-naik-ron-95-ron-75.html

sissyira said...

salam

betul dah abg ben cakap tu :D

Siti Safiyyah said...

err..yg kes ritu ke ni?em betul gak tu..ambiklah mane yg jernih ye diba..lupekan segala kepahitan..biarlah org nak buat jahat kat kite, janji kite tak buat jahat kat dia..kan kan? :D

E.d.Y said...

setuju dgn kata2 mr ben

AMMAR YASIR said...

Betul tu... jangan ikut sangat emosi kita tu.. sabar